فولاد

سرمربی اسپانیایی فولاد در دیدار دوستانه تیمش مقابل هوادار اقدام به جوان‌گرایی کرد و نفرات جوان زیادی را به زمین فرستاد.

به گزارش "ورزش 24"، فولاد خوزستان عصر امروز (سه‌شنبه) طی یک دیدار تدارکاتی در تهران مقابل هوادار به میدان رفت که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان مسعود شجاعی خاتمه یافت.

فولادی‌ها اگرچه در این بازی شکست خوردند، اما ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی فولاد در این دیدار دست به اقدامی قابل توجه زد. فولادی‌ها که در هفته‌های اخیر نشان داده‌اند قصد دارند از استعدادهای آکادمی خود بیشتر استفاده کنند و بازیکنان جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کنند، با نظر مارتینز در بازی عصر امروز هم جوان‌گرایی ویژه ای را انجام دادند.

1984945

سرمربی فولاد علاوه بر اینکه در ترکیب اصلی تیمش مقابل هوادار از چند بازیکن جوان و زیر 18 سال بهره برد، در نیمه دوم جسارت بیشتری به خرج داد و بیش از 10 بازیکن زیر 18 سال را به زمین فرستاد.

بازیکنان جوان و آینده‌دار رشد کرده در آکادمی فولاد حالا در تیم بزرگسالان این تیم به کار گرفته می‌شوند و این اتفاق خوبی برای باشگاه بازیکن‌ساز فوتبال ایران به شمار می‌رود. بازیکنانی که تعدادی از آنها در جام جهانی اخیر نوجوانان هم برای تیم ایران به میدان رفتند، حالا در فولاد فرصت خوبی پیدا کرده‌اند.

1984946

جوان‌گرایی فولادی‌ها در بازی امروز تا جایی پیش رفت که در 25 دقیقه پایانی حتی یک بازیکن بزرگسال هم در زمین حضور نداشت و همه نفرات حاضر در ترکیب را بازیکنان زیر 23 سال تشکیل می‌دادند که البته 6، 7 نفر از آنها زیر 18 سال سن داشتند!

با وجود این شرایط احتمالا در شروع دوباره مسابقات فوتبال باشگاهی هم شاهد استفاده از بازیکنان زیر 18 سال در ترکیب فولاد باشیم. اتفاقی که برای خوزستان و فوتبالدوستان این استان بسیار مهم خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha